Madárkórház Alapítvány

Madárkórház Alapítvány

Ölyvkaland

2018. május 16. - Madárkórház

Kökény László, pestszentlőrinci madármentőnk így emlékszik a Népligetben mérgezett egerészölyv mentésére, amit ezúton is köszönünk:
„Március elsején délután fél négykor szóltak telefonon a népligeti kertészek, hogy egy nagy madár kínlódik az útszélén, és nézzem meg. Azonnal mentem, megtaláltam, elhoztam, és gondozásba vettem. De csak egy napra, mert Hortobágyról eljöttek érte, és átvették a gondozást. Melegítettem, simogattam. Kínlódva megetettem többször. Kiszökött, amikor jobban lett, és amikor megfogtam, belemart a hasamba, mert nem voltam figyelmes. Eléggé fájt.”
A hányás, remegés és görcsös tünetek miatt rovarírtószer mérgezés gyanúja merült fel, melyet az ellenszerrel, az Atropinnal történt kezelésre való gyors javulás igazolt, így március 15-én el is lehetett engedni.

Dr. Déri János

A bejegyzés trackback címe:

https://madarpark.blog.hu/api/trackback/id/tr4514255287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása