Madárkórház Alapítvány

Madárkórház Alapítvány

Ezekért a pillanatokért is érdemes élnie!

2013. december 17. - Madárkórház
 
 

Egyszer egy reggelen a hortobágyi Madárkórházban tanúbizonyságot tett nekem egy egerészölyv, aki mindkét szemére vak, arról hogy nem csak mi, emberek tudunk egymásnak nagy meglepetéseket okozni, vagy sokszor újat mutatni!

A szokásos reggeli tevékenységek során kollégám Kiss Balázs kiabál nekem hogy: “Zoli gyere már!” Odamentem ahol ő volt és arra lettem figyelmes: Ez a vak egerészölyv ott van a vállán!!! Nagy megdöbbenésemben csak azt tudtam tőle kérdezni: “Ez így hogy?”

A válasz annyi volt: “Csak simán felugrott a földről!”

Majd ezt követően huzamosabb ideig ott ült teljesen nyugodtan.IMGA0006

Akkor mondta nekem Balázs vegyem le, amikor már a válláról felkapaszkodott a fejére.

Nekem személy szerint egy életre szóló történet volt, ami ekkor történt, mellette eszembe jut az is, amikor sok ember kérdezi vagy mondja, hogy: „Miért él még az a madár, amit már nem lehet visszaengedni a természetbe, ha ott úgysem tudna már életben maradni!?”

Egyrészt azért mert a madarakat legnagyobb arányban az emberi gondatlanságból éri bármilyen sérülés. Legyen az szándékos eset vagy ember alkotta dolog. Ezért kötelessége mindenkinek életben tartani a madarat, vagy ha lehetséges teljesen meggyógyítani. Mellette ez a történet minden madárbarát számára érdekes, életre szóló lehet!

 

Szabó Zoltán

A bejegyzés trackback címe:

https://madarpark.blog.hu/api/trackback/id/tr375696874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása