Madárkórház Alapítvány

Madárkórház Alapítvány

Csutka

2011. február 14. - Madárkórház

 Csutka

 

Parlagi sas / Aquila heliaca/

 

Nagyon fiatalon és betegen kerültem ide. Begyszakadásom és combcsonttörésem volt.  Megmentették az életem, már egészséges vagyok. És persze virgonc is. Néha alaposan átrendeztem a kórtermemet, de hát, ha egyszer nem tetszik a szúnyogháló, akkor le kell szedni. Jól is jártam ezzel, mert most van egy nagy és gyönyörű röpdém, ahol vígan szálldoshatok. Itt kell felkészülnöm a szabad életre és meg kell tanulnom mindent, amit egy ilyen madárnak, mint én tudnia kell, hogy többé ne érje baleset. És, ha már mindent megtanultam én leszek majd erdők, mezők és a levegő ura, ahogy egy sashoz illik.

Addig is, amíg erre felkészülök, látogass meg, mert ha már szabad leszek, nem láthatsz. Ilyen közelről legalábbis biztosan nem!

A bejegyzés trackback címe:

https://madarpark.blog.hu/api/trackback/id/tr922660977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása