Madárkórház Alapítvány

Madárkórház Alapítvány

Cora

2011. február 10. - Madárkórház

Cora

 Holló /Corvus corax/

Itt élek a Madárkórházban, túlságosan szelíd vagyok, és nem szárnyalhatok szabadon, mivel számomra az veszélyes lenne. Nem mindenki tudná ugyanis, hogy csak barátkozni szeretnék, így meg is sebesíthetnek.   Persze jó nekem itt. Kopogtatok az ablakon, beszélgetek a látogatókkal, igaz ők nem nagyon értik mit mondok. Kedvenc elfoglaltságom zsebekből kekszet csenni, és a vacsorám maradékait lehetetlen helyekre dugdosni, nehogy valaki megtalálja. Barátságos is vagyok a magam módján, de mivel éles a csőröm másnak fájhat a simogatásom.

Gyere és látogass meg! Szeretettel várlak a lakhelyemen! 

A bejegyzés trackback címe:

https://madarpark.blog.hu/api/trackback/id/tr642651978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsörke · http://www.idre.hu/forum/viewtopic.php?f=20&t=165 2011.03.21. 17:43:05

sziasztok!
feltettem ide pár fotót a március 10-i Madárkórházi látogatásomról:

www.idre.hu/forum/viewtopic.php?f=20&t=165&p=85948#p85948

és ezúton továbbítanám egy kedves ismerősöm kérdését Corával kapcsolatban:
"A videót megnézve már nem láttam rajta semmi sérülést, maradandó fogyatékosságot, így kikerestem a linkelt blogon, hogy mit írnak róla, mi története, mi a baja, miért él a kórházban.
Hát, okosabb nem lettem. Hacsak azt nem tekintjük maradandó fogyatékosságnak, betegségnek, hogy túl szelíd, bizalmas.
Hogy lett azzá? Miért nem lett repatriálva? mert ahogy elnézem, ma házi kedvenc, turisztikai látványosság pillanatnyilag.
Ami nem baj. Sőt!"

További sok sikert!
madárbaráti üdv,
Dezső Péter

Madárkórház 2011.03.21. 18:04:51

@Csicsörke: Szia!
Először is köszönjük szépen a fotókat és a látogatást!
Az ismerősödnek továbbíthatod az információt Coráról: Igen, az a baj, hogy szelíd. E miatt mind magára, mind a hozzá közel kerülő emberekre veszélyes. Odarepül bárkihez, és játszani kezd vele. Ezt nem biztos, hogy mindenki tolerálná, sokan megijedvén tőle bánthatrnák. Illetve a hollóknál a játék emberre veszélyes lehet....
Sajnos Őt már nem lehet visszavadítani, mert sohasem volt vad. Mint ahogy "beteg" sem. Fészekből szedték ki fióka korában (amit egyébként nem szabad, fokozottan védett fajról van szó), majd felnevelték. Az elkobzása után nálunk lett elhelyezve. Ember nevelte madarat már nehéz repatriálni, sőt szinte lehetetlen. Nemrégiben került el tőlünk egy fiatal parlagi sas. Az ő elvadítására még lehet esély. Linkelem a róla szóló cikket: madarpark.blog.hu/2011/03/14/erzekeny_bucsu_csutkatol

Csicsörke · http://www.idre.hu/forum/viewtopic.php?f=20&t=165 2011.03.29. 14:22:13

szia Balázs!
nemrég küldtem e-mailt a gmail-es címedre, megkaptad?
üdv,
Dezső Péter

Madárkórház 2011.03.29. 14:23:17

@Csicsörke: Szia! Én meg már válaszoltam rá!:) Megkaptad?

Arwen72 2011.05.02. 09:42:11

Ha akartok nevessetek ki de nekem hiányzik az a"rossz varjú".
Egy színfolt a kórház életében.

Arwen72 2011.05.02. 09:42:11

Balázs átfésültem a fotókat feltöltöm és küldöm a linket
süti beállítások módosítása